Hlavná ponuka

Používateľská ponuka

Prekladanie

Typografia

Pohľad do galérií

Náhodný obrázok
Realms of lllusion

Krátke správy

- 12. 9. 2018: Valec opäť pripravil aktualizáciu Age of Empires II HD, tentokrát ide o verziu 5.8.

- 15. 4. 2018: Verejné vydanie Call of Duty - Modern Warfare v pôvodnej verzii aj vo verzii Remastered je naplánované na 8. mája.

- 28. 1. 2018: Valec doplnil preklad Age of Empires II HD o texty verzie 5.7 a zároveň pridal preklad ťaženia za Vietnamcov, vďaka čomu lokalizácia opäť prekladá celú hru. Okrem toho bola vylepšená aj lokalizácia pôvodnej hry Age of Empires II.

- 20. 9. 2017: Slovenčina pre Age of Empires II HD odteraz vo verzii 5.5 dopĺňa preklad ťažení za Barmčanov a Kmérov.

- 2. 5. 2017: Valec pripravil novú verziu lokalizácie Age of Empires II HD, ktorá pridáva texty z aktualizácie 5.3 a rozšírení The African Kingdoms a Rise of the Rajas.

- 28. 11. 2016: V priebehu týždňa ohlásime podrobnejšie informácie ohľadom dvojice nových dielov Call of Duty.

- 27. 11. 2016: Rozbieha sa nový preklad - Shadow Tactics: Blades of the Shogun. Must-have hra pre všetkých fanúšikov žánru Commandosu!

Počítadlo návštev

Návštevy:
Dnes: 49
Za týždeň: 49
Celkom: 207808
Teraz: 0



Novinky z projektov

Podporte nás

Prispejte na činnosť portálu Lokalizácie.sk ľubovoľnou čiastkou. Ďalšie informácie alebo číslo účtu nájdete v sekcii Kontakt.

Anketa

Akému projektu by sme sa mali venovať po vydaní Call of Duty: Advanced Warfare?

Počet hlasov: 823

Karta projektu: Call of Duty: World War II

Call of Duty: World War II

Celkový stav:

30 %

Call of Duty: World War II
Diakritika Diakritika: 100 %
Textúry Textúry: -
Texty Texty: 35 %
Korektúra Korektúra: 30 %
Karta

Karta otvorená

Autor: MixerX

Call of Duty z prostredia druhej svetovej vojny sa dočká prekladu príbehovej časti.

» 21. október 2018: Prvých päť misií zmapovaných

Teším sa, že konečne môžem ohlásiť pokrok. Dlho som premýšľal, ako čo najlepšie pristúpiť k samotnému prekladu, pretože riadky nie sú usporiadané podľa dialógov ani chronologicky. Zároveň som sa chcel vyhnúť tomu, aby som musel manuálne prenášať texty do nových súborov pri každej aktualizácii hry, ako tomu bolo pri Advanced Warfare, a zbytočne mi to uberalo veľa času. Pripravil som si preto podporné nástroje, ktoré mi umožňujú tvoriť si vlastné, usporiadané textové súbory nezávislé od verzie hry. Nástroje mi preklad následne prenesú do súborov z ľubovoľnej aktualizácie.

Pevne verím, že tým dosiahnem aj čo najvyššiu možnú kvalitu textov, pretože vždy budem prekladať so správnym kontextom. Postup je teda taký, že si vyskladám textový súbor, kde mám usporiadanú dejovú líniu (buď podľa videí na YouTube, prepisu dialógov na wiki, alebo vlastného hrania) a ten jednoducho preložím. Momentálne mám takto vyskladaných prvých päť misií, pričom prvé dve sú preložené.

» 15. október 2018: Prečo sa preklad vôbec nepohol?

Mnohí sa iste pýtate, aký je stav prekladu Call of Duty: World War II. Pravda je taká, že keď som preklad ohlásil, očakával som, že budem mať priestor na ňom pracovať :).

Preklad som ohlásil niekoľko dní po tom, čo som dokončil technickú spoluprácu na českej lokalizácii Star Wars Battlefront II. Išlo o evolúciu nástrojov pôvodne vytvorených pre sériu Need for Speed na engine Frostbite. Celkovo som sa týmto nástrojom venoval skoro pol roka kvôli extrémnej komplexite enginu.

Bohužiaľ, niekoľko dní po ohlásení CoDWW2 prišla aktualizácia Star Warsu, ktorá úplne zmenila štruktúru súborov. Čo sa dalo robiť? Preklad, ktorý už bol vydaný, sme museli stiahnuť z Internetu. Nová štruktúra súborov nebola o nič jednoduchšia ako tá predchádzajúca, a na nových nástrojoch som stratil 3 mesiace času.

Okamžite po opätovnom vydaní češtiny na Star Wars koncom septembra som sa presunul eliminovať zvyšok technického dlhu na Hitmanovi. Bolo treba aktualizovať texty po posledných updatoch a dokončiť technickú stránku, keďže niektoré texty nebolo možné preložiť. Toto všetko je momentálne splnené, takže konečne mám priestor venovať sa vlastnému projektu.

» 10. máj 2018: Projekt ohlásený

Po vydaní Call of Duty: Modern Warfare a edície Remastered nastal vhodný čas na ohlásenie tohto projektu. Technický pokrok bol dosiahnutý už pred niekoľkými týždňami, čo takisto umožnilo dokončenie najväčšieho súboru so všeobecnými textami a ponukami. Misie preložené zatiaľ nie sú, preto poprosím všetkých o trpezlivosť.

Teším sa, že k tomuto projektu napokon dôjde. Predošlé diely (Black Ops III a Infinite Warfare) mali súbory chránené proti úpravám. World War II takúto ochranu nemá, namiesto toho však boli upravené formáty súborov. Ako píšem v článku, možno bude potrebné ešte doladiť niektoré technické detaily.

Lokalizácie.sk © 2010-2014. Všetky práva vyhradené.